czwartek, 9 lipca 2015

Poznajcie nas part1 :3 Niki..

.
Hej wszystkim tutaj Nicole..znajomi mówią na mnie Niki. Mam 16 lat. Urodziłam się 20.01.1999r w małej miejscowości jaką jest Rawicz.
Obecnie ukończyłam Gimnazjum, a od  września wybieram sie do Liceum na profil Humanistyczny.
Jestem dziewczyną z pasjami i marzeniami, jestem także szaloną osobą lecz  potrafie się zachować w różnych sytuacjach. Lubie pomagać innym i byc dla nich wsparciem :)
Zawsze gdy mam ochote obejrzeć jakis film musi to być Horror haha.
Kiedy mam tylko chwile wolnego czasu spedzam go z przyjaciółmi jeżdżąc na deskorolce, rowerze..
Codziennie staram sie spotykac z moim chłopakiem Mikołajem :D
Jestem Vampette - fanka The Vamps :3
Moim marzenuem jest wyjechanie do Londynu i spotkanie The Vamps 
Interesuje sie muzyka oraz fotografią.
O mnie to juz tyle na dzis..
Na tym Blogu bedą znajdywać sie tematy ''lifestyl'owe''
Zapraszamy do Czytania Komentowania i Obserwowania naszego bloga :)
Jesli macie jeszcze jakies pytania to zapraszam do mnie na aska ---> http://ask.fm/NikiSeJestemXd
Instagram ---> https://instagram.com/nikaaa142
Snapchat ---> nikaaa142 


6 komentarzy:

  1. fajny pomysł na bloga :)
    zapraszam na mojego http://mindarchitekt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo dziękujemy bardzo :)
    oczywiscie zajrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jestes <3
    życze wam dalszych sukcesów blogowych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej dziękuje bardzo <3
    dziękujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebista jestes!!!!!!!!! ideał dziewczyny z ciebie......
    czekam na wiecej waszych postów

    OdpowiedzUsuń
  6. haha dzięki bardzo :D
    juz nie bawem kolejny post! :)

    OdpowiedzUsuń