piątek, 10 lipca 2015

Lazy Day with Nicole :)

Hej!
Ten blog jest o tematyce lifestyle, wiec postanowiłam napisać post pt '' LAZY DAY '' - Leniwy dzień..
Co robic w taki dzień? 
Otóż ja spędziłam taki dzień tylko i wyłącznie w swoim pokoju, miejscu w którym czuje się najlepiej.
Zrobiłam porządek w starych zeszytach z Gimnazjum I powynosiłam nie potrzebne, również obejrzałam filmy, oczywiście musiały to być horrory, dzień bez nie obejrzanego horroru według mnie jest dniem straconym ale to już zależy osoby.
Były to horrory pt '' Oszukać Przeznaczenie'' i ''Droga Bez Powrotu'' są to naprwdę świetne filmy i warte obejrzenia..Dobra, a wracając do tematu.
Co sie w nim jeszcze wydarzyło? 
Szczerze mówiąc nic specjalnego jak każdego dnia musiałam poświecić troszkę czasu na przemyślenia..Mówiąc tutaj o przemyśleniach miałam na myśli mojego chłopaka, który wyjechał na wakacje i od 6 dni się z nim nie mogłam zobaczyć.
Jest to bardzo ciężkie i tęsknie za nim bardzo. Trudno się tak przestawić kiedy widywaliśmy się codziennie..ale trudno! Są wakacje i ma prawo gdzieś wyjechać..jeszcze tylko 4 dni i się znów  zobaczymy :)
Oczywiście co się wiąże z leniwym dniem? Brak makijażu! Jest on w ten dzień zupełnie nie potrzebny..ja postanowiłam tylko użyć masełka do ust i kremu do rąk.
Dzień jak dzień niby normalny ale  czasem każdemu by się przydała taka chwila ''nic nie robienia'' i obijania się.
Dziękuję z góry za KOMENTOWANIE CZYTANIE I OBSERWOWANIE naszego bloga 
~ Nicole ~
A o to kilka zdjęć :D
















6 komentarzy: