wtorek, 28 lipca 2015

Holidays / Summer Time With Nicole :)

Hej wszystkim przepraszamy za tak długą i męczącą nie obecność ale są wakacje i nie sądzę że każdy siedzi na internecie, a poza tym ani ja ani Ewe nie miałyśmy czasu żeby 
coś napisać. Ale nie bójcie się! Już jesteśmy i posty będą się pojawiać w miarę regularnie.
Wracając do tematu.. HOLIDAYS / SUMMER TIME
Wakacje to coś pięknego i fantastycznego. Można nadrobić dużo rzeczy jak spedzenie czasu z rodziną znajomymi..Bo w roku szkolnym nie ma na to jakichkolwiek chęci.
BRAK POTRZEBNEGO CZASU.
Mianowicie przychodzę dziś do was z krótką notką o tym jak spedziłam wakacje.
Wyjechałam na nie 16 lipca a wróciłam 23..Powiem wam że było niby fajnie ale srasznie tęskniłam za moim chłopakiem i za przyjaciółmi..Bardzo mi ich wtedy brakowało 
ale no cóż tak już musiało być.
Jechałam do Szczecina a potem do Międzyzdroii , na początku pogoda dopisywała lecz potem już robiło się coraz nie przyjemniej.
Ale i tak można powiedzieć ze wakacje były udane w 100%
W szczecinie zwiedzałam port, wały chrobrego czy nawet odwiedzałam moje ciocie. Natomiast w Międzyzdrojach byłam tylko 1 dzień i było zimno i nie można było się kąpać
ale to wcale nie oznacza ze nie było miło..Byłam tam w Domu Woskowych Ciał, Na słynnym molo czy nawet oglądałam jak rozpoczęło się street dance..Hahah
Mam zdjęcie z finalistą You Can Dance.. Hubertem Pepe Kozłowskim. Nawet przystąpiłam do CASTINGU na reklamy seriale czy nawet filmy..LECZ SIĘ NIE DOSTAŁAM hah tak już 
bywa.
Ogólnie rzecz biorąc lubię takie wakacje w gronie rodziny i wolałabym żeby było tak częściej.
Dobra nie przedłużając to już koniec na dziś :) myślę że się podobało i zapraszam do kolejenego czytania i czekania na następne posty..pa :)
kilka zdjęć :


















Zdjęcia  ja i mój tata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz